2016.02.13.
22:27

Írta: Evoke

Január, február, jön a nyár?

 

   A politikailag nem korrekt, az „elavult” liberális szabadságjogokat, az Európai Uniót temető, de magát szabadságharcosként felmutató kétharmad, megint zsákutcába erőszakolta magát. Nem tud vagy nem is akar az ország népének érdekében kormányozni. A mai demonstráció lehetőséget teremtett a kormány számára, hogy magához térjen, felismerje és elismerje, számos más kérdés mellett az oktatás ügyét is szakszerűtlenül, antidemokratikusan, ország és népellenesen alakították a maguk képére. Az erős állam és hű alattvalók FIDESZ általi képzete, mégsem passzol a magyarok mentalitásához. Ebben az országban, nem a birkák vannak többségben. Az oszd meg és uralkodj, eddig sikeres technikája helyett, neki lehet állni az oktatási rendszer azonnali talpra állításának, méghozzá közmegelégedésre! Végül is a kormány és intézményei sem érthetnek mindenhez. Nem is értenek! Hallgatni kell a szakmára, fel kell adni az egyszer használatos munkás ideáját, egy agyon bürokratizált, poroszos, „agypalackozó”, állampolgár tipizáló oktatás helyett a gyermekek, fiatalok és így ország valódi érdekeit megvalósítani képes megoldásra van szükség.

tunt4_pompas_panorama.jpg
   Ma, a szakadó esőben a Kossuth téren megjelent tízezrek, a magyar társadalom többsége nevében mondtak kulturált, finom, figyelmeztető véleményt egy tarthatatlan, a kormány által létrehozott állapotról. Ma még csak egy mindnyájunk számára létfontosságú szakmai kérdés megoldása volt a téma. Ilyenekből tele van a padlás. Ma még nem fogalmazódott meg beszédekben, (az Orbán takarodj rigmusban már inkább) ennek a kurzusnak a politikai alkalmassága, legitimitása. Ma még csak a korábbiaknál határozottabban kér a nép. Ha nem talál meghallgatásra a kérés, könnyen válhat követeléssé, egészen a végsőkig elmenve. Jó lenne ezt mindnyájunknak elkerülni.
   A másik javítási lehetőség, mondhatnám szükségszerűség a kormány kommunikáció butyuta, pökhendi, hazug, a saját hívek etetésére alkalmas állításainak megváltoztatása. Rengeteget költenek a közpénzekből ilyen célú kutatásokra, a közmédiára, szóvivőikre, a propaganda minisztériumra, negatív hatást keltve. A „bukott baloldal, a „külső erők” a „Gyurcsány-Bajnai”, „Soros György” szövegek már tényleg csak „belső” használatra jók. NER-társak, kontra produktívak!


Hát ezek lettek volna a „megválasztottak” számára megfontolandó kérdések.

Ezzel párhuzamosan a „zemberek” számára is adódnak egyértelmű tapasztalatok.
Fel kell ismernünk és ennek szellemében cselekednünk, hogy a közel tízmillió magyar polgár nem válhat néhány ezer politikus túszává! E néhány ezerből is csak néhány százra tehető a tényleges döntéshozók és felelősök száma. Ugye, az erőviszonyok senki számára sem kérdésesek?
Az önjáróvá vált hatalommal szemben csak egymással szolidaritást, a mások ügye melletti kiállást határozottan felvállalva számíthatunk „megértésre”, a FIDESZ jelenlegi formájában csak az erő szavát érti meg, az erőfutball az ő szintjük.
A társadalomnak határozottan meg kell torolnia minden olyan kormányzati cselekedetet, amely a demokrácia, a vélemény, a gyülekezés szabadsága, a tüntetéseken résztvevők, azokat szervezők ellen irányul.
Optimistán és a józan észben még midig bizakodva várjuk, hogy az ország népe és kormánya képes lesz a jó megoldást megtalálni és meglépni.

   A mellékelt néhány fotón a vakokat leszámítva mindenki láthatja, hogy eléggé „életszerűen”, nem hárman, nem pénzért és nem a „balliberális országrontók” megbízásának engedve áztak órákon át a jelenlévők, hanem azért mert ők komolyan szívükön viselik az ország sorsát.

12711001_936668096410751_1275269721600323025_o.jpg

12698227_936666826410878_6408927270444382511_o.jpg

12672209_936669333077294_355522511618906926_o.jpg

Innen szép nyerni!

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://face2face.blog.hu/api/trackback/id/tr338388192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agarik 2016.02.14. 20:18:18

Bah, a sok paraszt kimegy és hallatja a hangját. No és? Dolgozz, paraszt! Nem ígért a Párt semmit, és amúgyse tehettek semmit!
Örüjjé hogy tüntethetsz, máshol ilyetse lehet. Itt se lehet majd ha megszavazzuk magunknak a terrortörvény. Akkor aztán lesz folyamatosan megújított állandó szükségállapot, akor majd fejbe leszel lőve ha nem dolgozol. Kína is tankkal hajtott át a hangosakon, és lásd, ők is élen járnak!
Agyarország Élen Jár, és a világ többi része követni fog - vagy nem lesz!

Brix 2016.02.14. 20:22:23

Csak annyi a probléma, hogy a Fideszt nem lehet jelenleg leváltani, és nem is látszik, hogy lenne valami komoly alternatíva...Úgy tűnik, a lakosság többsége még mindig a Fideszt támogatja...

tralalala 2016.02.14. 20:26:35

@agarik: biztos vagyok benne, hogy hamarosan itt a diktatórikus vérengzések korszaka! Ebben már 2010-ben is biztos voltam, aztán 2011-ben, 2012-ben, 2013-ban, 2014-ben, 2015-ben, és ma, 2016-ban is teljesen biztos vagyok benne!

Hattáb 2016.02.14. 20:32:18

Érdekes a két évvel ezelőtti 50% -os béremelésnél nem demonstráltak a pedagógusok...Különös memóriájuk
van azt hiszem.

ob.szerver 2016.02.14. 20:38:17

Egy kormányzó párt célja a good governance, az ország és lakóinak érdekeit célzó kormányzás. Teszi ezt jól-rosszul, az ország hagyományainak megfelelő kisebb-nagyobb korrupciós szint mellett. A fidesz azonban nem egy párt, hanem egy annak álcázott bűnszervezet, a motivációit nem lehet egy pártéval összevetni. A bűnözők célja a haszonszerzés, amelyhez a hatalom megtartása szükséges, tekintet nélkül minden más szempontra. Legkevésbé a jó kormányzás szándékára.

Éhes ló 2016.02.14. 20:54:14

Mit tízezrek?
Poster ne aprózd!
Százezrek, milliók!

kozvelemenykutatok.hu

Ha felébredsz, nehogy bilibe lógjon a kezed.

vajdasagi 2016.02.14. 21:09:36

@Éhes ló: Miért, szerinted hányan lehettek? Mert én kb. 30-40 ezerre tenném. Lényegében tele volt a Kossuth tér - igaz, esernyős emberekkel.

De mindettől függetlenül: a KLIK és az egész agyament centralizáció egy hiba volt. Meg kell szüntetni azonnal. Ezzel jót tenne Orbán a nemzettel, és még ki is fogná a szelet az elégedetlenkedők vitorlájából. Szóval a nemzet és Orbán célja most azonosak. És meglásd, mégsem ez fog történni, mert már nem gondolkodik racionálisan. Ami az egész nemzetre nézve igen nagy károkat fog jelenteni.

Bobby Newmark 2016.02.14. 21:12:13

"a közel tízmillió magyar polgár nem válhat néhány ezer politikus túszává"

Ezt úgy hívják hogy "state capture", és a Fidesz szinte teljeskörűen végrehajtotta.

hu.wikipedia.org/wiki/Az_%C3%A1llam_foglyul_ejt%C3%A9se

jágör68 2016.02.14. 21:12:24

Voltak vagy 2 ezren...
A kormánygyalázáson, takaroggyon kívül milyen alternatívát is mutattak fel a derék tüntetők?

Hívjunk be mi is 1 millió migráncsot mi is- attól majd mindenkinek több fizetése meg jobb munkakörülményei lesznek

manager2008 2016.02.14. 21:26:30

Az oktatás minősége egy mérhető teljesítmény. Ez nem lelkesedés kérdése, és minden mellébeszélés felesleges. A kiműveltnek gondolt embereinket a piac bírálja el, és ha gyengék akkor mehetnek a levesbe. Ha a fiatal azt látja hogy hiába ücsörgi végig az iskolát, a nemzetközi piacon nincs értéke a tudásának, akkor kénytelen valamit csinálni, vagy öntanulóvá válik és szerez egy papírt is hozzá, vagy elmegy innen oda ahol jó az iskola. Más variáció nincs. Nem kell költeni az oktatásra, és a krétára sem? Menjenek már a gyerekek is kölföldre? Ki szeretné ezt? Ha rossz az oktatás szervezete, ellátottsága, akkor a mindenkori politika a felelős. Van más lehetőség?

Éhes.ló 2016.02.14. 21:28:21

@vajdasagi: Micsoda 30-40 ezer?
Ne aprózd!
Százezrek, milliók, mint a sajtószabadságért.
Orbán megbukott tegnap is.
háromszor minimum.
Ma még nem, de éjfélre biztosan megbukik ma is.
Négyszer.

kozvelemenykutatok.hu

A cenzúra szar, negatív dolog, megöli a cenzort is, előbb morálisan, majd fizikailag is, bár a ballibbantaknál, toleráncsoknál, demokratáknál nagy divat...
Vigyázz magadra!

Bobby Newmark 2016.02.14. 21:30:41

@jágör68: Jahj, ez a röhejes számháborúzás. Amikor a Fidesz rakta tele a Kossuth teret, akkor persze százezren is voltak, ugyanaz a volumenű tömeg az meg most kétezer.

Továbbá:
index.hu/belfold/2016/02/13/publicus_az_emberek_haromnegyede_egyetert_a_tanarok_tuntetesevel/

Lehet nyomni a hülyeséget persze, de az eredménye csak annyi lesz, hogy megkapod érte a fizetésed. Ezzel a szar dumával senkit nem baszol már át régóta, legfeljebb magadat, meg a tartótisztjeidet.

Bobby Newmark 2016.02.14. 21:33:38

@Éhes.ló: A kellemetlen emberek megöletése leginkább a Fidesz szokása. Bár valószínű az olajozást pedzegető nyomozót nagy jobb- és baloldali összeborulással, közös megegyezéssel végeztették ki.

Prognozuoti Blasio 2016.02.14. 21:36:38

Magyar tádsadalom többségében??? Ezt mégis mireföl???
Nem vagyok fityiszes, de engem aztán kurvára nem képviselt kint senki.
Persze sok az a néhány tízezer ember.
De a maradék 9 millió sem kevés, aki nem volt ott...

$pi$ 2016.02.14. 21:50:19

@Bobby Newmark: "Továbbá:"

Eszerint a "kutatás" szerint 1000 megkérdezett emberből 900 tudja, hogy mit akarnak a tanárok?

Szerintem inkább valami ilyesmiről lehet szó:
- Egyetért vele, hogy költsünk többet az iskolákra meg a gyerekekre?
- Ja!
- Köszönöm!

Éhes ló 2016.02.14. 22:02:01

@Bobby Newmark: sehol nem írtam emberek megöléséről, nem értem miért maszatolsz ilyesmivel nekem címezve?

Arról írtam, hogy az alkalmatlan és teljesítményképtelen tanarakat ki kell vágni a fenébe az iskolákból.
Már árgen meg kellett volna tenni.
A tisztességes tanarak valamiért ezt nem tudták megtenni az eltelt pár évtizedben.
Ideje lenne pedig, mert ha a megtisztulás a szakmai közösségen, tantestületeken belülről nem megy, akkor kívülről kell kikényszeríteni és ez ellen lehet tüntikézni, de minden szülő fel tud sorolni tucatnyi pályatévesztett demotiváló gyerekpusztítót ovitól egyetemig.

Szelid sunmalac 2016.02.14. 22:04:47

@Éhes ló: "megtisztulás a szakmai közösségen, tantestületeken " azokra gondolsz, akik kussban szivnak es szopjak a faszat a partodnak? Azok a tisztak? Elmesz te a retkes kurva anyadba.

Éhes ló 2016.02.14. 22:09:36

@Szelid sunmalac: vedd fel az emberálarcodat toleráns demokrata olvtárs, mert ez a hangod inkább ÁVH-ra emlékeztet mint kultóremberre.

Nincs pártom, értékeim vannak, gyerekeim és tapasztnyalataim, meg persze döntéseim és véleményem is mellé.
Nem kevésbé megalapozottak és legitimek, mint a tieid.

Ezért a te csak a saját kurva anyádról fantáziálj szopkodást, ne rólam az én édesanyámról.

Netuddki. 2016.02.14. 22:11:59

Alternatíva? Ha a korrupt, tolvaj, megélhetési politikusbűnözőket felelősségre vonjuk minden esetben, akkor máris ott egy sokkal becsületesebb politikai garnitúra lehetősége.

Akik azt mondják, hogy nincs alternatívája a fidesznek, azok a fideszeszes agitpropot terjesztik. Gyakorlatilag azt akarják, hogy hunyjunk szemet az ország lerablása ellen. Senki sem pótolhatatlan, ezt jó lesz ha mindenki jól belevési az agyába.

Netuddki. 2016.02.14. 22:16:10

@Éhes ló: Nem kisfácán! A fideszes agitpropot nyomatod, amivel a zembereket és a "tanarakat" akarod egymás ellen fordítani. Ami egy célt szolgál, jobban érezzék magukat a tolvaj gazdáid, és minél tovább tudjanak a hatalomban és a közpénzcsap mellett maradni. Arról meg inkább ne nyissunk vitát, hogy milyen párthoz húz a szived, már sokszor bizonyítottad.

Éhes ló 2016.02.14. 22:26:34

@________________: Ló, nem fácán, te diszlexiás szerencsétlen.
Nem kell fordítani senkit sehová.
Akinek van gyereke ismeri az ovónői, a tanári selejtet és a "munkájukat", a heti 28 órát és a 3 hónap szabadságukat is.

Nincsenek gazdáim, bár ezt nyilván nehezen vagy képes felfogni, ahogy a nevemet is képtelen vagy megárteni és leírni.

Szerintem fogalmad nincs rólam, de abban bioztos lehetsz, hogy nem ahhoz húz a szívem, amelyik 28 óra munka után virnyákol az espben ballibban szektaszónokok vezényszavára.
Bár ezt a magadfajták nem érthetik.
Amit pedig bizonyítottam, az az, hogy egy magadfajta névtelen gazembert is el tudok hajtani a vérbe.
Úgyhogy húzz el tüntikézni, de elótte olvasgass, ha képes vagy rá:
kozvelemenykutatok.hu

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.02.14. 22:30:41

@Éhes ló:

te lónak álcázott fidesz birka, nem a tanári állományt kell megtisztítani meg kivetni a nemzből, hanem a te fideszes fajtádat, persze élén a felcsúti diktátoroddal.

Hogy téged nem kezelt tanár az nem az ő bünük, neked kellett volna lógás helyett bejárni az iskolába és valami minimális tudást felszedni. Most már késő, beragadtál örökös birkamenetelőnek.

Bár hogy néz ki egy ló egy birkamenetben?!

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.02.14. 22:34:11

@Éhes ló: "Akinek van gyereke ismeri az ovónői, a tanári selejtet és a "munkájukat"

Erre a selejtre te vagy a legjobb példa, de szerencsére nem ez a tanári eredmény az általános.
A te gyereked (fogadom nincs is) meg nem a tanártól hülyel le, hanem a segghülye apjától. De sajnálom a kicsit.

Éhes ló 2016.02.14. 22:38:51

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: jól demonstrálod az esőben nekivadulva, forradalmat deliráló ballibbant mocskot, az unalomig jól imsert, toleráns, demokratikus, mások véleményére odafigyelő kultúrembert - emberálarc nélkül.

Köszi, jól szórakozok a magadfajta agyhalottakon.
Jól nyomjátok, sokat tesztek érte, hogy buktor és huzavona legyen az, aki táncol a politikai hulláitokon 2006 óta.

Sir Galahad 2016.02.14. 22:48:56

Az oktatásban persze rengeteg a gond, de olyan tüntetést bármelyik szakma tudna szervezni, aminek az a célja, hogy kevesebbet kelljen dolgozni több pénzért és senki se ellenőrizze a munka minőségét. Jó lenne?

Éhes ló 2016.02.14. 22:54:32

www.balrad.com/2016/02/14/blama-ez-a-javabol/

.... "Ha kicsit mögé nézünk a srácnak, akkor érdekes dolgokra bukkanhatunk. Dávid Gyula Márton ugyanis annak a Dávid Gyulának a kisfia, aki Puch Lászlónak, az MSZP pénztárnokának a strómanja jobbkeze. Szóval az a srác aggódik hogy nincs az iskolákban kréta, aki a Rózsadombon él, iphone 6-tal telefonál, a tenger mellé jár nyaralni és januárban már van jegye a Balaton Soundra. Mindezt persze apuci, vagyis az MSZP pénzéből. Apucit amúgy sem kell félteni, 2004-es vagyonnyilatkozata szerint hat lakásából négy van a II. kerületben. ...."

...."Persze gazdagnak lenni nem bűn, talán még azzal sincs tisztában, hogy apuci hogyan is szerezte a vagyonát, mivel nagyon büszke rá. A rózsadombi nevelést azonban jól jelzi, hogy Dávid mit is gondol a vidékiekről, jelen esetben a pécsiekről, akikért mostanság nagyon aggódik: „Nagyon undorító emberek vannak itt amúgy várost néztünk és most az Árkádban borzongok”. Persze azóta már nem elérhető ask.fm profilja. Bizonyára ezt még ő is kínosnak érezte." ....

Megint sikerült találni egy hiteles arcot. Gratulálunk a szervezőknek!
copyright by spiler

Punxsutawney Mormota 2016.02.14. 23:10:11

@Éhes ló: Az alkalmatlan és teljesítményképtelen lovakat pedig régebben vitték a vágóhídra, vagy csak szimplán lepuffantották őket. Veled mi legyen?

Éhes ló 2016.02.14. 23:13:47

@Bobby Newmark: ez a gyilkosság olyannyira eszement vád, ami még a blogszférában is ritkaság.
Itt emebereket nyomorékká eddig csak elqró veretett a sünjeivel, ezek dokumentált esetek.
Az üres vádjaidat nem támasztja alá semmi.

Éhes ló 2016.02.14. 23:14:53

@Punxsutawney Mormota: közöd nincs hozzám és teszek a magadfajta liberáltakra.
Magasról.

Tizenötmillió Magyarok 2016.02.14. 23:45:34

@Bobby Newmark: Ebben az orszagban egyenlore, meg csak az mszp lovetett az emberekre, 1956-ban, es 2006-ban. A Gyurcsanyek hiaba provokaltak, meg csak egy letartoztatast sem sikerult elerniuk, pedig akasztas jart volna 2006-ert.

Punxsutawney Mormota 2016.02.15. 00:10:27

@Éhes ló: Ennyi volt? Tényleg ennyi? Ez a híres, Éhes Ló-féle "Felmosom veled a padlót Sopronig meg vissza?"

Ha tennél magasról a magamfajta liberáltakra (csodás, Kazinczy forog a sírjában), akkor nem itt tépnéd a szád, és védenéd a védhetetlent megélhetési szófosóként, hanem szépen visszahúznál a kurucos rókalyukadba és ott várnád ki, hogy végre jöjjön valaki aki korrumpáljon, mert vén csataló létedre jó lenne valami egzisztenciát összelopni.

És legalább annyit tudnál a magyar nyelvről fajvédő mélymagyar, hogy a mondatot nagybetűvel kezdjük.

Tizenötmillió Magyarok 2016.02.15. 00:10:56

Az egesz egy demagog faszsag. Az mszp-s elkuras 8 eve alatt miert nem tuntettek, ezek a buzik millios fizetesert ?
Amikor a Gyurcsanyak 100 szamra zartak be a videki iskolakat akkor miert nem tuntettek ?
A noverek, tanarok, ehezo gyerekek, az elmult 100 evben barmikor tuntethettek volna, de egyedul, csak hazaarulo mszp olyan aljas, hogy GATLASTALANUL felhasznalja, hergelje ezeket az erzekeny csoportokat.

Tizenötmillió Magyarok 2016.02.15. 00:21:46

"A társadalomnak határozottan meg kell torolnia minden olyan kormányzati cselekedetet, amely a demokrácia, a vélemény, a gyülekezés szabadsága, a tüntetéseken résztvevők, azokat szervezők ellen irányul."

Hat igen ezt kellett volna, de sajnos a 2006-os mszp-s verengzesek buntetlenul maradtak.

Bobby Newmark 2016.02.15. 00:23:28

@Tizenötmillió Magyarok: Mármint nyíltan. Te meg beveszed, hogy az olajügyben nyomozó rendőr, a vállalkozó, akinek a vállalkozását "államosították", a kipakolni készülő offshore-lovag stb. meg mind öngyilkos lett, ugye?

2016.02.15. 06:35:30

Ez a Fideszes fröcsögés a maszatolás iskolapéldája. Mindig mindenért más a felelős, elmúltnyolcév, stb. Nem kell figyelembe venni, hogy mennyit keres egy tanár, minek? 50%-os béremelés? Közben sokan kevesebbet visznek haza mint korábban? Én viszem az iskolába a krétát meg a papírt, ez a tény. Pofázhattok arról hányan tüntettek meg hányan nem, kurvára nem számít. A KLIK megbukott, de a Fidesz univerzumban olyan nem létezik, hogy beismerni a tévedést. A Nagy Vezér tévedhetetlen.

2016.02.15. 06:37:43

Ja, még mielőtt rámsütnétek a ballibsi bélyeget (hiszen minden rossznak ők az okai), én is a Fideszre szavaztam.

kurtakocsma 2016.02.15. 06:48:50

Hatalommegtartás minden áron, nem számítanak elvek, hosszútávú károk. Az elmaradt rendszerváltás, a megoldatlan, halogatott reformok, s a KISZ, mszmp erkölcsi és elvi örököseiből összeállt politikus brigád és az őket sokszor bábként mozgató gazdasági erők és/vagy lopás kényszer ezt tovább tetézi. Ez egy belterjes hatalmi kör játéka, érinthetetlen és számonkérhetetlen politikusok adják a műsort, úszítanak, hitegetnek immár 26 éve. A helyzet egyre rosszabb, éppen most a legpofátlanabb és lelketlenebb van hatalmon, a többi kéz kezet mos elven asszisztál hozzá, illetve annyira leosztoták a lapokat, s megvan az újraválasztáshoz is a 1,5-2 millió birka, hogy ez 2022 igy is marad. Szerintem sikerült az 1989-és mesterterv, mert a módszert az arroganciát a hatalmi dölyföt megtartották. Ha nem lesz teljes garnitúraváltás, akkor az elmúlt 5 éven magát összelopó új arisztokrácia fog itt uralkodni 10-20 évig, ebben az akolszagú bonapartista, neobolsevik feudális csendes terrorban.

Éhes ló 2016.02.15. 07:44:25

@Punxsutawney Mormota: teljesen mást tartunk védhetetlennek.
Szerintem az a védhetetlen amit műveltek.

Védhetetlen például a fajvédőzésed, mélymagyarozásod, kurucuzásod és az is, hogy szerény személyemmel foglalkozol a post és annak kapcsán leírtak helyett.
De azt gondolom ez is fontos oka annak, hogy politikailag nullák vagytok, vagy oda tendáltok.

Szerencsére nem vagyok vele egyedül:
közvelemenykutatok.hu

Vedd fel az emberálarcodat és próbálj meg úgy viselkedni, mintha toleráns, értelmes demokrata lennél, aki tiszteli mások meggyőződését és képes annak kapcsán vitára.
Ha meg képtelen vagy rá, hanyagolj nyugodtan, mert a bunkóságoddal sem nem vagy érdekes, sem nem vagy egyedi a zindex ballibbant blogszférájában és egy határon túl nem is vagy szórakoztató a toporzékolásoddal.
Szóval nyugi, gyúrjatok 2018-ra.
Még odébb van.

Moin Moin 2016.02.15. 07:50:08

@Éhes ló: Ő is biztos egy Puch-fiók, komcsi pedagógusselejt lehet: kotoszo.blog.hu/2016/02/13/egyhazi_iskolak_es_a_pedagogustiltakozasok

...Meg a posztban említett bencés, ciszterci és piarista iskolák tanárai, igazgatói is!:-)

Ez meg arról, hogy miért is fontos a minőségi tudás - és hogy ez miért politikai kérdés: progressziv.blog.hu/2013/09/14/politizalnunk_nem_akarmi_okert_kell

Éhes ló 2016.02.15. 08:02:05

@Bobby Newmark: ha van a birtokodban tény, tedd közzé. A suyni és alaptalan vádjaidat pedig tartogasd a qrmányellenes tüntetések közönségének, ők vevők az ilyesmire.
Én biztosan nem.

Itt embereket az elmúlt 71 évben a komancsok és az utódaik verettek meg, gyilkoltak, gyilkoltattak meg.
Nagyon sokat és még 2006ban, majd utána is folytatták, míg demokratikus választások során el nem lettek hajtva a hatalom közeléből.

Az aljas sündőrség, a csaló szügyészség, a kommunista bíróság lényegében ugyan az, mint 2006-ban volt, de most a politka nem engedi az emberekre rontani ezeket az állatokat, ha vasárnap az esőben tiltakoznak a qrmány ellen.

Ez komoly különbség 2006-hoz képest, már ha érted.
Ha meg nem, akkor hiába is magyaráznám tovább.

A tanarak és a heccelőik szabadon tüntikézhetnek hószám.
A szülők véleménye a naplopásukról, a 16 évesen analfabéta és nemzetközi tesztek sokaséágáen egyre rosszabbul teljesítő tanítványaikról (tisztelet a kivételnek) még nem változik, hiszen minden családban van gyerek, unoka és ismerjük azokat a "pedagógusokat", akik a vicc szerint szemben a pedofilokkal, nem szeretik a gyerekeket.

A post arról szól, akarjuk-e, hogy ez a politikailag ballibantan szélsóséges, gyerekeinket, unokáinkat félreneveló PC csürhe továbbra is azt tegyen az iskolák bezárt ajtajai mögött, évente emelt bérért, heti 22-32 órában, amit csak akar, csupán csak ezért, mert túszul ejteni képes a gyermekeket, míg a szüleik dolgoznak.
Én nem akarom.
Azt akarom, hogy rájuk is ugyan azok a szabályok legyenek érvényesek, mint bárki más munkavállalóra: dolgozzanak heti 40 órát, vagy többet is, ha kell, legyen éves 22-36 nap szabadságuk mint másoknak, rendszeresen mérjék értékeljék őket és a teljesítményüket, tartsák nyilván pontosan és szigorúan a munkaidejüket.
Aki képtelen, vagy nem akarja az őt fizető állam, társadalom törvényeit betartani, a szakmai előírásokat követni, azt vágják ki, mint a macskát szarni, ahogy azt megteszik bárkivel, aki a munkahelyét összekeveri a saját homokozójával.

vénkujon 2016.02.15. 08:05:48

@Tizenötmillió Magyarok: ezen a hétvégén láthattuk az ún. "békéstüntetést". a ti 2006os békéstüntitek a tankkal, meg a gyújtogató idiótákkal nem számít annak. a fidesz által remekül dizájnolt bulit csak rendőrökkel lehetett megfékezni. :(

Éhes ló 2016.02.15. 08:06:10

@Moin Moin: kivételekkel ne példálózz. A 16 éves analfabéták tömege, a lecsúszó nemzetközi felmérési értékek nem azt mutatják, hogy a tanári szakma képes a kor követelményei szerint oktatni, nevelni.

Azt mutatják, hogy a selejtet is képtelen a soraiból kivetni és egyre kevésbá felel meg a kor és a társadalom követleményeinek.

Ez nem azt jelenti, hogy nincsenek jó tanárok, értékes közösségek, hanem csupán azt, hogy ezek hatása kevés és a rendszer - qrmánytól függetlenül - rohad lefelé.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.02.15. 08:48:24

@Éhes ló: Kossuth téren kétmillió ember fél el!
"Egy-másfél-kétmillióan..!"

Bobby Newmark 2016.02.15. 09:34:40

@Éhes ló: Nyilván ha lenne bizonyítékom már én sem élnék, okoska. Tudod, pont ez a lényeg, hogy azok az embereket öngyilkolták meg, akiknek lett volna.

Ja, azok a komancsok, akik most kormányon vannak? Akik kibaszottul döngették a mellüket, hogy leszámolni a kommunista múlttal, majd teljhatalommal lófaszt sem tettek az ügyben, bújtatják a saját komancsaikat?

Azt az apró különbséget meg látom nem sikerült észrevenned, hogy a tanárok nem verték szét a várost, mint a Fidesz által pénzelt csőcselék.

Látom azt sem sikerült felfognod, hogy ami problémákat leírsz, az egyenes következménye az elmúlt 25 fasz, és az utóbbi pár évben egyre faszabb oktatáspolitikájának. ÉPPEN EZÉRT tüntetnek, te csökött agyú, mert a jelenlegi rendszerben még a pár évvel ezelőtti tömlő foshoz képest még használhatatlanabb lett, mert Viktor királynak még a szart is sikerült szétcsapnia.

Azon meg hadd ne röhögjek már hangosan, hogy mennyire köszönőviszonyban nincs az elképzelésed a valósággal a tanárok munkakörülményeit illetően.
Ha ennyire álomvilágban élsz, akkor talán nem ártana, ha befognád a pofád, és esetleg elbeszélgetnél egy tanárral, ahelyett, hogy tolod magadból a nettó ostobaságot...

1ghost 2016.02.15. 10:09:03

Hát igen, a tanárok mind diplomás emberek. Értelmesek, okosak, ez munkaköri kötelességük.

Namármost

Ha ők mondják, hogy ez a mocskos rendszer eltakarodhat a halál retkes faszára, tovább ha ők mondják, hogy "amihez a fidesz hozzányúl, az vagy tönkremegy, vagy ellopják", nos annak akkor bizony komoly súlya van.

A választás 2018-ban kibaszott egyszerű lesz: CSAK NE A FIDESZ!!!

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.15. 10:17:29

@Éhes ló: "Itt embereket az elmúlt 71 évben a komancsok és az utódaik verettek meg, gyilkoltak, gyilkoltattak meg."
Így van, ezért kell végre elűzni ezeket a kommancsokat, szombaton is ezek ellen az ügynökaktákat rejtegető kiszes, mszmps, ügynökmúltú kommancsok ellen tüntettek.

nu pagagyí 2016.02.15. 10:50:55

A Fidesz lassan már senkit sem képvisel, csak még nem esett le a tantusz az embereknek.

martineden 2016.02.15. 11:14:31

@Éhes ló: Aha Izsakon is Fleto verette halalra az embert,mi?Menj legelni ha ehes vagy,magyarra forditva lopni,mint a tobbi fideszes,meg van egy kis idotok,mindent bele.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.02.15. 11:18:58

@Éhes ló: Végülis Rákay Zsilip is megmondta, ha tele van a Kossuth tér, az 1 millió ember. Ugye?

Egyébként hogy lehet valaki ennyire aljas féreg, mint te? Miféle munka a tiéd? Még a Jóistent is szidnád, ha a fidesznek ez lenne az érdeke.
(Köp).

inebhedj - szerintem 2016.02.15. 14:06:17

@1ghost:

Nem vitatkozva a tanárok követeléseivel (ti. nem tudom pontosan, mik a követelések, hiába olvasok, nézek végig egy csomó bejegyzést, amit meg magamtól gondolok, az az, hogy a Klikk a megvalósult formában rosszabb, mint az annak előtte vegetáló fenntartói rendszer volt), sem az Általad leírt saját követeléseddel (mondjuk én a "CSAK EGYIK PÁRT SE!" híve vagyok :D ), megjegyezném, hogy a felmérések szerint jelenleg a Jobbik tagságában és támogatói körében a többi pártét meghaladja a diplomások, illetve felsőoktatásban tanulók száma, tehát eszerint, ha a Jobbik mond valamit, annak komoly súlya van.

(Szintén megjegyzem, hogy a 2. vh előtt/alatt a diplomások, illetve értelmiségiek nagy aránya a tagság és szimpatizánsok között a többi pártot szintén fölényesen meghaladó mértékben a Nyilaskeresztes Pártnál realizálódott. Ezzel azonban nem állítom, hogy a Jobbik nyilas párt lenne, sőt nagyon nem az, ami azt illeti, még parlamenti ellenzéki párt is van a Jobbiknál közelebb a nyilasokhoz, és még az is nagyon messze.)

Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába 2016.02.15. 14:44:58

" amely a demokrácia, a vélemény, a gyülekezés szabadsága, a tüntetéseken résztvevők, azokat szervezők ellen irányul."

Különössen azért felháboríto, hogy állandóan a tiltakozók megfélemlítéséről, diktaturárol visitanak a ballibák, mert ha most az mszp lenne hatalmon, akkor mostanra, a Gyurcsány már 10-szer szétverette volna a rendőreivel ezeket tüntetőket. Az utcákon patakokban folyna a vér, és mindenfelé VAK vagy FÉLIG MEGVAKULT tanárok haldoklanának.
A Gyurcsány pedig másnap antifasiszta tüntetést rendezne, és minden tüntetöt lenácizna, lefasisztázna.

IDÁIG EBBEN AZ ORSZÁGBAN MINDIG CSAK AKKOR LŐTEK AZ EMBEREKRE, AMIKOR AZ MSZP VOLT HATALMON. 1956, 2006

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.15. 15:37:13

@Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába: vótmá...
Ilyen tüntinél gyurcsányék sem lövettek, tudom, mert volt jó pár tüntetés, gyakorlatilag az öszödi beszédtől a 2010-ig hetente verték magukat a fideszesek, hogy most már ők is szeretnék szétlopni az országot. És néha a normális emberek is akiknek elegük volt a lopkodásból, és ma ugyanőket sorosbérencezitek :)

"és minden tüntetöt lenácizna, lefasisztázna. " orbán meg már előtte lesorosbérencezett minden tüntetőt :DD

"IDÁIG EBBEN AZ ORSZÁGBAN MINDIG CSAK AKKOR LŐTEK AZ EMBEREKRE, AMIKOR AZ MSZP VOLT HATALMON. 1956, 2006"

bizony, és többen akik 1956-ban az emberek közé lövettek, most a fideszben csücsülnek :)

Bobby Newmark 2016.02.16. 13:00:15

@Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába: Ja, látom neked is eléggé csökött a memóriád, mert ugye Gyurcsány sem a legelső tüntetésbe lövetett bele, hanem mikor az ultráitokkal elkezdtétek szétbaszatni a várost.

És egyébként még kurvára nincsen vége, lesz ebből még tömegbe lövetés úgy sejtem. Fidesz nem azokból az emberekből áll, akik csak úgy kiadnák a kezükből a húsosfazekat meg seggük alól a bársonyszéket, főleg hogy így belekényelmesedtek.

Bobby Newmark 2016.02.16. 13:03:12

@fidesz maszop dk egykutya: Valóban, a Fidesz csak szépen csendben fű alatt kivégezteti az ellenségeit:

index.hu/belfold/2016/02/12/gal_roland_dunaujvaros_a_gyilkossaggal_gyanusitott_fideszes_tuntette_ki_a_rendoroket/

Plusz olajozók után nyomozó rendőr, plusz vállalkozását elkommunizált vállalkozó, plusz rendőrautóban megmérgeződött offshore-osító szakember.

vajdasagi 2016.02.18. 03:19:47

@Éhes.ló: Ott voltam, és láttam. A 20.000 fölött volt biztosan. Nekem 30.000 körülinek tűnt. Esőben ez nem is rossz érték.

Azonban nehogy azt hidd, hogy aki nem volt ott, az ellenezte. Azt gondolnám, hogy az ország nagy többsége a tanárok mellett áll. Remélem legalább a KLIK-et megszüntetik. "Mert felül a gálya, és alul a víznek árja..."

Éhes ló 2016.02.18. 14:39:24

@vajdasagi: Mit 30ezer?
Ne aprózd!
Százezrek, milliók!
kozvelemenykutatok.hu
Ha felébredsz, nehogy bilibe lógjon a kezed.
Idézni csak pontosan, szépen:
magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/petofi/foltam.htm
Petőfi Sándor
Föltámadott a tenger (részlet)
...
Jegyezd vele az égre
Örök tanúságúl:
Habár fölűl a gálya,
S alúl a víznek árja,
Azért a víz az úr!
(Pest, 1848. március 27–30.)

Te magadon is demonstrálod a közoktatás évtizedekre visszatekintő gondjait, amit nehéz lenne a Klikre maszatolnod.

vajdasagi 2016.02.24. 23:59:44

@Éhes ló: Nem hinném, hogy az én műveltségem gyengébb a Tiédnél, ha irodalomtól műszaki dolgokon át eljutunk a matematikáig és filozófiáig. De ez amúgy lényegtelen.

Az számít, hogy én a nemzetemet szerető ember vagyok, Te pedig valami vakságból vagy rút személyes érdekből nemzetáruló vagy. Valószínűleg érzed is a helyzeted tarthatatlanságát, de már késő.

Éhes ló 2016.02.25. 08:40:59

@vajdasagi: nem hinném, hogy bárhol a magyarságodról, vagy a műveltségedről értekeztem volna.
Oktatásoddal és kedves oktatóiddal kapcsolatban tettem megjegyzést egy elhibázott idézeted kapcsán.

Az, hogy mi vagy, ki vagy nem tudható, csak annyi, amit ide írsz és vice versa.
Attól pedig, hogy a politikai nézeteiddel és az itt folytatott gíyűlöletcunamitokkal kapcsolatban van véleményem és nagyokat nevetek rajtatok 2006 ősze óta, hibásan következtetsz bármire is, hiszen max. arról szól, hogy van nem kevés dolog, amiben nem értünk egyet.

Egy "toleráns" "demokrata" "libeárlis" gondolkodó számára pedig természetes az, ha az emberek másként gondolkodnak, mást és másképpen tartanak hasznosnak, jónak.
Ezért a tombolásotokból az látszik leginkább, hogy sem toleráns, sem demokrata, sem gondolkodó nem vagy,
csak egy frusztrált gyűlölködő.

A helyzetem nem tarthatatlan, mert a demokratikus többség részese vagyok, olyan emberek társaságában érzem jól magam, akik elutasítják a magadfajtáák véleményterrorját és gyűlölködését.

Balt 2016.02.25. 19:52:41

@kayla.ohanegan: "Én viszem az iskolába a krétát meg a papírt"

Biztos elkopott a digitális tábla meg elázott a kakaóbiztos számítógép.

vajdasagi 2016.02.26. 13:01:00

@Éhes ló: Lehet, hogy ma a többség oda szavazna, de attól még Te a haza romlását szolgálod. Hitvány vagy.

Éhes ló 2016.02.26. 19:12:44

@vajdasagi: ávosfattyúként folytatod, hiába intelek. Nem érted a magyar szót mesüge.
Az, hogy mi vagy, ki vagy nem tudható, csak annyi, amit ide írsz és vice versa.
Attól pedig, hogy a politikai nézeteiddel és az itt folytatott gíyűlöletcunamitokkal kapcsolatban van véleményem és nagyokat nevetek rajtatok 2006 ősze óta, hibásan következtetsz bármire is, hiszen max. arról szól, hogy van nem kevés dolog, amiben nem értünk egyet.

Egy "toleráns" "demokrata" "libeárlis" gondolkodó számára pedig természetes az, ha az emberek másként gondolkodnak, mást és másképpen tartanak hasznosnak, jónak.
Ezért a tombolásotokból az látszik leginkább, hogy sem toleráns, sem demokrata, sem gondolkodó nem vagy,
csak egy frusztrált gyűlölködő.

A helyzetem nem tarthatatlan, mert a demokratikus többség részese vagyok, olyan emberek társaságában érzem jól magam, akik elutasítják a magadfajtáák véleményterrorját és gyűlölködését.

vajdasagi 2016.02.27. 10:10:08

@Éhes ló: A nemzet megrontásán és leszakadásán fáradozol, amint azt a másik blogon is a kommentemben megírtam. Egyébként ritka hülye foglalatoskodás a tiéd, mert hiszen neked is lesznek gyerekeid: az ő jövőjük ugyanúgy veszélybe kerül, mint az enyémeké. Nem is értem, hogy lehet valaki ilyen vak - hacsak nem pillanatnyi kapzsiság a magyarázata. Mert ennyire hülye nem lehet egy írástudó ember, hogy ezt ne lássa.

Éhes ló 2016.02.27. 11:06:01

@vajdasagi: ávosfattyúként folytatod, hiába intelek. Nem érted a magyar szót mesüge.
Az, hogy mi vagy, ki vagy nem tudható, csak annyi, amit ide írsz és vice versa.

Attól pedig, hogy a politikai nézeteiddel és az itt folytatott gyűlöletcunamitokkal kapcsolatban van véleményem és nagyokat nevetek rajtatok 2006 ősze óta, hibásan következtetsz bármire is, hiszen max. arról szól, hogy van nem kevés dolog, amiben nem értünk egyet.

Egy "toleráns" "demokrata" "libeárlis" gondolkodó számára pedig természetes az, ha az emberek másként gondolkodnak, mást és másképpen tartanak hasznosnak, jónak.
Ezért a tombolásodból az látszik leginkább, hogy sem toleráns, sem demokrata, sem gondolkodó nem vagy,
csak egy frusztrált gyűlölködő.

Vaknak felénk pedig azokat tartjuk, akik 10 év alatt is képtelenek a változásra, tanulásra.
A fatád ezeket mesügének nevezi.
De ha nem érted, kérdezd bátran a rebét!

vajdasagi 2016.02.27. 13:55:51

@Éhes ló: Ez téged biztosan meg fog lepni, de nem vagyok zsidó, és pár évvel ezelőtt még nem is hallottam soha az a szót, hogy "rebe",

Már akkor is tudtam, és most is tudom azonban, hogy ki az, aki a nemzetnek jót akar, és ki az aki nem. Te ez utóbbiak közé tartozol. De hát ezt úgyis tudod te.

Itt is csak ócsárolni próbálod a beszélgetőpartnert, közben meg arról van szó, hogy a KLIK káros a nemzetre nézve, és be kellene látni, hogy ez így van, és felszántani, majd sóval beszórni. És utána meg többet költeni az oktatásra és jobb oktatást nyújtani. Az én gyerekeim már túl vannak ezen, tehát csak az egész nemzetben gondolkodva modnom ezt, és nem vezérel semmilyen személyes érdek. De bizony tütetni elmentem a tanárok érdekében, és újra és újra el fogok menni, amíg nem kezd a kormány több pénzt adni oktatásra és kevesebbet stadionokra.

Itt azt próbáld megcáfolni, hogy a KLIK káros, és a tanárok követelései jogosak és jók. Azzal, hogy burkoltan lezsidózol semmit sem érsz el. Azért sem, mert kulturált, civilizált, vagy csupán csak rendes ember ilyet nem tesz, másrészt azért sem mert házszámot tévesztesz vele, és harmadrészt meg azért nem, mert ezzel csak még inkább megerősíted a másik oldal elszántságát. Én már a Jobbikra is szavazok majd, csak a "te fajtád" ne legyen kormányközelben. Úgyhogy kontraproduktív is, amit művelsz. Nem értem, miért fizetnek az ilyen ténykedésért a Lendvai utcában. Azt hittem volna régen, hogy ott okos emberek ülnek.

Éhes.ló 2016.02.27. 14:05:43

@vajdasagi: ávosfattyúként folytatod, hiába intelek. Nem érted a magyar szót mesüge.
Az, hogy mi vagy, ki vagy nem tudható, csak annyi, amit ide írsz és vice versa.

Attól pedig, hogy a politikai nézeteiddel és az itt folytatott gyűlöletcunamitokkal kapcsolatban van véleményem és nagyokat nevetek rajtatok 2006 ősze óta, hibásan következtetsz bármire is, hiszen max. arról szól, hogy van nem kevés dolog, amiben nem értünk egyet.

Egy "toleráns" "demokrata" "libeárlis" gondolkodó számára pedig természetes az, ha az emberek másként gondolkodnak, mást és másképpen tartanak hasznosnak, jónak.
Ezért a tombolásodból az látszik leginkább, hogy sem toleráns, sem demokrata, sem gondolkodó nem vagy,
csak egy frusztrált gyűlölködő.

Oda mész, ahová akarsz, én meg jókat nevetek rajtatok, szerencsétlen agyatlan, nyeretlen gyűlölködőkön.
A fajtád az ilyeneket mesügének nevezi.
De ha nem érted, kérdezd bátran a rebét!

vajdasagi 2016.03.01. 00:56:38

@Éhes.ló: Beteg vagy és gyógyíttasd magad. Ma már a pszichiátria komoly eredményeket is képes elérni.

Éhes ló 2016.03.01. 09:38:06

@vajdasagi: ávosfattyúként folytatod, hiába intelek. Nem érted a magyar szót mesüge.
Az, hogy mi vagy, ki vagy, mi a bajod világgal, mi bánt, nem tudható, csak annyi, amit ide írsz és vice versa.

Attól pedig, hogy a politikai nézeteiddel és az itt folytatott gyűlöletcunamitokkal kapcsolatban van véleményem és nagyokat nevetek rajtatok 2006 ősze óta, hibásan következtetsz bármire is, hiszen max. arról szól, hogy van nem kevés dolog, amiben nem értünk egyet.

Egy "toleráns" "demokrata" "libeárlis" gondolkodó számára pedig természetes az, ha az emberek másként gondolkodnak, mást és másképpen tartanak hasznosnak, jónak.
Ezért a tombolásodból az látszik leginkább, hogy sem toleráns, sem demokrata, sem gondolkodó nem vagy,
csak egy frusztrált gyűlölködő.

Jókat nevetek rajtatok, szerencsétlen agyatlan, nyeretlen gyűlölködőkön.
A fajtád az ilyeneket mesügének nevezi.
De ha nem érted, kérdezd bátran a rebét!
süti beállítások módosítása